12 Aralık 2011 Pazartesi

İŞLETME BÖLÜMÜ


İşletme, mal ve hizmet üreten kurumlarda verimi artırmak için planlama, üretim, yönetim, denetim, para kaynakları, muhasebe, satış, pazarlama konularında bilgi ve beceriye sahip yöneticiler yetiştiren bir bölümdür.
İşletme Bilgi Yönetimi Bölümü, kendilerine yönetici olarak kariyer çizmek isteyen öğrencileri, günümüz iş dünyasının ihtiyaçlarına cevap verebilecek nitelikte, güçlü teorik bilgisinin yanı sıra bilişim teknolojileri ve bilgi yöne- timi konularında donanımlı,etkin iletişim becerilerine sahip ve bu donanımlarını seçtikleri kariyerlerinde kullanabilecek yönetici adayları yetiştirmek amacıyla eğitim ve araştırma yapan bir bölümdür.
Ayrıca, Ekonomi ve İşletme bölümlerinde okutulan derslerle genelde ortaklık gösterir. Öğrenciler, İşletme İlkeleri, İşletme ve Yönetimde Güncel Sorunlar,  İşletme  Ekonomisi,Stratejik Yönetim I – II, Mikro ve Makro Ekonomik Kuram, Uluslararası Ekonomi, Ekonometri gibi dersleri alırlar. İşletme – Ekonomi Bölümü ile her iki dalda da eğitim ve araştırma yapan bir bölümdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder